• Efektywność energetyczna
    Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa...
  • Ekologiczna marka produktu
    O wyborze produktu czy usługi decyduje często znajomość marki, która pozwala podkreślić ich jakość i wyróżnić na rynku. EKO FRIENDLY czyli przyjazny środowisku to dzisiaj marka, rozpoznawalna na całym świecie, także w Polsce...
  • Zielone
    zakupy
    Ekologia to nie tylko segregacja odpadów, robienie zakupów również może być eko. Dlatego ważne jest aby wszystkie niezbędne materiały w miejscu pracy były dokonywane zgodnie z zasadami zielonych zakupów...

audit-energetyczny-B1

szkolenia-sprofilowane-B1

indywidualne-doradztwo-B1

W oszczędzaniu pomoże Ci... Twój telefon

 

Ekologia jest trendy, zasoby ziemskie są ograniczone, a chęć zaoszczędzenia pieniędzy ponadczasowa. Naprzeciw zarówno zwolennikom ekologii jak i po prostu osobom nie lubiącym przepłacać wyszła firma Bosch, która stworzyła Homenergy  - aplikację mobilną wykonującą za nas skomplikowaną i żmudną operację przeliczania kilowatów na złotówki i zastanawiania się jak ograniczyć ich zużycie.

 

Projekt firmy Bosch narodził się w Polsce. Jego główny cel to pobudzenie zachowań „crowdtiming-owych”, czyli szeregu małych działań wielu ludzi, które przyniosą nam sumarycznie duży, korzystny dla środowiska efekt. Firma Bosch równowartość pieniędzy zaoszczędzonych przez użytkowników aplikacji deklaruje przekazać na cele charytatywne.

Aplikacja jest darmowa i jest dostępna jest zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i te z logiem w kształcie nadgryzionego jabłka.

logosyUE

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego