• Efektywność energetyczna
    Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa...
  • Ekologiczna marka produktu
    O wyborze produktu czy usługi decyduje często znajomość marki, która pozwala podkreślić ich jakość i wyróżnić na rynku. EKO FRIENDLY czyli przyjazny środowisku to dzisiaj marka, rozpoznawalna na całym świecie, także w Polsce...
  • Zielone
    zakupy
    Ekologia to nie tylko segregacja odpadów, robienie zakupów również może być eko. Dlatego ważne jest aby wszystkie niezbędne materiały w miejscu pracy były dokonywane zgodnie z zasadami zielonych zakupów...

audit-energetyczny-B1

szkolenia-sprofilowane-B1

indywidualne-doradztwo-B1

Ostatnie szkolenia!

 

Cykl szkoleń „Zielonego Światła” nieubłagalnie zbliża się ku końcowi. Spośród zaplanowanych 32 zjazdów, już 30 zostało zrealizowanych. Chcielibyśmy serdecznie podziękować Państwu za udział, licząc że dzięki wiedzy, którą Państwo zdobyli, nad nie jednym obiektem turystycznym Pomorza rozbłysło Zielone Światło. Mamy nadzieję że szkolenia odbiły się pozytywnym echem nie tylko na Państwa wiedzy i konkurencyjności Państwa firm, ale że skorzystało na tym również środowisko przyrodnicze terenów chronionych polskich pobrzeży. Chcielibyśmy serdecznie zaprosić uczestników grupy III i IV na ostatnie szkolenie nt. „Narzędzia i strategie ekomarketingu”. Jednocześnie przypominając, że uczestnicy dwóch pozostałych grup, jeśli nie mogli wziąć udziału w szkoleniu przygotowanym dla nich, mogą to w najbliższym czasie odrobić.

Dodatkowym walorem ostatnich zjazdów będzie gościnny udział przedstawicieli organizacji turystycznych. LOT-u Łeba w szkoleniu grupy IV oraz LOT-u Pojezierza Drawskiego i Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w spotkaniu grupy III.

Szkolenie nt. „Narzędzia i strategie ekomarketingu” prowadzone jest przez wykwalifikowanych wykładowców.

Dr Arkadiusz Moroz to naukowiec, oraz wieloletni praktyk z zakresu budowy marki. Od lat pracuje w zarządzie jednej z wiodących agencji reklamowych w Polsce, w której zajmuje się budowaniem marek oraz tworzeniem strategii marketingowych firm.

Marek Migdal - Prezes Forum Turystyki Regionów, wykładowca zagadnień branży turystycznej w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, Uniwersytecie Szczecińskim oraz na tematycznych kursach i szkoleniach, Koordynator Forum Lokalnych Organizacji Turystycznych województwa zachodniopomorskiego, inicjator i realizator utworzenia na terenie województwa zachodniopomorskiego 30 lokalnych organizacji turystycznych i grup partnerskich sektora turystyki.

Harmonogram ostatnich zjazdów szkoleniowych:

Narzędzia i strategie ekomarketingu 

Grupa III

14-15 kwietnia 2015,

Ośrodek Wczasowy Legnica - Pałac

Cieszyno Drawskie 34,

78-520 Złocieniec

 

Grupa IV

21-22 kwietnia 2015

HOTEL WODNIK,

ul. Nadmorska 10,

84-360 Łeba

logosyUE

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego