• Efektywność energetyczna
    Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa...
  • Ekologiczna marka produktu
    O wyborze produktu czy usługi decyduje często znajomość marki, która pozwala podkreślić ich jakość i wyróżnić na rynku. EKO FRIENDLY czyli przyjazny środowisku to dzisiaj marka, rozpoznawalna na całym świecie, także w Polsce...
  • Zielone
    zakupy
    Ekologia to nie tylko segregacja odpadów, robienie zakupów również może być eko. Dlatego ważne jest aby wszystkie niezbędne materiały w miejscu pracy były dokonywane zgodnie z zasadami zielonych zakupów...

audit-energetyczny-B1

szkolenia-sprofilowane-B1

indywidualne-doradztwo-B1

Szkło daje energię. Będziemy budować taniej

 

Powstają nowe technologie – wydajniejsze, łatwiej dostępne, a przede wszystkim niedrogie. Tak jak szkło solarne produkowane przez Oxford Photovoltaics. Prędzej czy później skorzystamy z takiego pozyskiwania energii i jego późniejszego przetwarzania.

Kiedy myślimy o rozwiązaniach proekologicznych niemal zawsze mamy skojarzenie z drożyzną. Powstaje więc pytanie: Czy opłaca się wprowadzać rozwiązania proekologiczne? Np. pozyskiwanie energii? Nie da się ukryć, że takie rozwiązania są kosztowne, ale przecież budynki na siebie zarabiają. Uzyskują energię i ponownie ją przetwarzają.

Jak donosi portal Ulicaekologiczna.pl za stroną Oxford Photovoltaics, powstają nowe technologie – wydajniejsze, łatwiej dostępne, a przede wszystkim niedrogie. Tak jak szkło solarne produkowane właśnie przez Oxford Photovoltaics.

Ekstremalnie ekologiczne pranie. Frania w Peru

 

Zobaczcie, co można zrobić, żeby pranie było maksymalnie ekologiczne. Pralka, która będzie używana w Peru przypomina polską Franię. Jest jednak duża różnica - pralka napędzana jest przez człowieka.

O takiej pralce pewnie nikt z nas już nie myśli. Powody są co najmniej dwa: trzeba się naprawcować przy jej obsługiwaniu i kojarzy nam się z czasami, do których pewnie nie chcielibyśmy wrócić. Takie rzeczy jednak się dzieją! Ktoś tworzy pralkę ekologiczną, która przypomina polską Franię. Różnica jest jednak taka, że uruchamia się ją pedałując jak na rowerze.

Pojęcia świadomego klienta. Słownik trudnych wyrazów, cz. 4

 

Kontynuujemy słownik znaczeń, które sprawiają nam kłopot. Dzisiaj kwestie związane z marketingiem i wytwarzaniem energii, czyli "ekomarketing" i "prosument". Zobaczycie, że słownictwo związane z energooszczędnością nie jest takie trudne, a wdrożenie ich znaczeń może dać spore korzyści.

Dziś wszystko jest "eko", więc dlaczego nie "marka"

Ekomarka – to pojęcie stało się ostatnio modne, a jak coś jest modne, to staje się powszechnie używane. Tak jest ze wszystkim: z ubraniami, okularami czy modnym kolorem roku. Gdy osoby odpowiedzialne za marketing wykreują potrzebę posiadania czegoś „modnego”, biada konsumentom, wpadli!

logosyUE

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego