• Efektywność energetyczna
    Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa...
  • Ekologiczna marka produktu
    O wyborze produktu czy usługi decyduje często znajomość marki, która pozwala podkreślić ich jakość i wyróżnić na rynku. EKO FRIENDLY czyli przyjazny środowisku to dzisiaj marka, rozpoznawalna na całym świecie, także w Polsce...
  • Zielone
    zakupy
    Ekologia to nie tylko segregacja odpadów, robienie zakupów również może być eko. Dlatego ważne jest aby wszystkie niezbędne materiały w miejscu pracy były dokonywane zgodnie z zasadami zielonych zakupów...

audit-energetyczny-B1

szkolenia-sprofilowane-B1

indywidualne-doradztwo-B1

Weź udział w projekcie pn. „Zielone światło w gospodarce turystycznej na terenach chronionych”

Pomożemy Ci poprawić efektywne zarządzanie środowiskowe i energią, pokażemy gdzie szukać oszczędności oraz jak poprzez zastosowanie ekologicznych rozwiązań obniżyć koszty eksploatacji obiektów turystycznych.

  • Koszty energii elektrycznej to istotny element, wpływający bezpośrednio na koszt realizowanej usługi, dlatego ograniczanie tych kosztów staje się istotnym celem każdego przedsiębiorstwa.
  • Dzięki zastosowaniu odpowiedniego programu gospodarowania energią możemy obniżyć jej koszty nawet o 30%.
  • Efektywność energetyczna to zysk dla wszystkich, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa:
    • obniża koszty eksploatacji obiektów,
    • podnosi jakość oferowanych usług,
    • zwiększa konkurencyjność firm na rynku.
  • Ekologiczne podejście do biznesu może przynieść realne korzyści nie tylko środowisku naturalnemu, ale także samym firmom.
  • Ekologiczny wizerunek firmy - marka EKO FRIENDLY to dzisiaj nie tylko światowy standard, ale i wymierne oszczęności ekonomiczne.
  • Zapewnienie zgodności z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska staje się obowiązkiem prawnym i gwarancją stabilnego biznesu.

Co to jest ekologiczna marka produktu?

Markę produktu tworzy się w celu zaznaczenia swojej obecności na rynku, rozpoznawalności oferowanych przez firmę produktów bądź usług i ich wyróżnienia spośród produktów i usług konkurencji. Rozpoznawalność, dobra opinia i znajomość marki decyduje o wyborze produktu.

Trendy obserwowane nie tylko w Europie wskazują, że turyści coraz częściej poszukują miejsc i obiektów przyjaznych środowisku, a także atrakcji zbudowanych z wykorzystaniem unikatowości przyrody, dlatego budowanie ekologicznej marki produktu daje szansę wzbogacania treści produktów turystycznych
i pozyskiwania nowych klientów.

Zapoznaj się z efektywnością energetyczną

Efektywność energetyczna to wydajne wykorzystanie energii, mające na celu zmniejszenie ilości energii potrzebnej do dostarczania produktów i usług. Co znaczy, że jest ona ważna, nie tylko dla zapewnienia zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa dostaw energii, ale również dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz poziomu zamożności społeczeństwa.

logosyUE

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego