• Efektywność energetyczna
    Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa...
  • Ekologiczna marka produktu
    O wyborze produktu czy usługi decyduje często znajomość marki, która pozwala podkreślić ich jakość i wyróżnić na rynku. EKO FRIENDLY czyli przyjazny środowisku to dzisiaj marka, rozpoznawalna na całym świecie, także w Polsce...
  • Zielone
    zakupy
    Ekologia to nie tylko segregacja odpadów, robienie zakupów również może być eko. Dlatego ważne jest aby wszystkie niezbędne materiały w miejscu pracy były dokonywane zgodnie z zasadami zielonych zakupów...

Efektywności energetyczna

Jeśli chcesz oszczędzać energię musisz być efektywny energetycznie, czyli wykorzystywać jak najmniej energii do stworzenia produktu lub usługi. Jest to ważne dla wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz bogacenia się społeczeństwa.

Najtańsza energia to energia zaoszczędzona, dlatego warto wszystkie nowe inwestycje w firmie planować tak, aby generowały mniejsze zapotrzebowanie na energię, a to przełoży się wprost na oszczędności finansowe.

Badania wykazały, że 93% przedsiębiorstw podejmujących działania dla poprawy efektywności energetycznej kieruje się chęcią zmniejszenia wysokości rachunków za energię.

Za najbardziej pomocną formę wsparcia w poprawie efektywności energetycznej przedsiębiorcy uznali wstępny audit energetyczny - 38,5% firm oraz konsultację indywidualną – 34,6%.

W ramach projektu "Zielone światło ..." 50 firm z województwa zachodniopomorskiego i pomorskiego  otrzyma taki audit bezpłatnie, podczas gdy zamówienie auditu w profesjonalnej firmie audytorskiej to koszt kilku tysięcy złotych.

logosyUE

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego